Ўзбекистон Республикаси мустақилликка эришган кундан бошлаб демократик янгиланиш ва иқтисодий ислоҳатларни эркинлаштириш йўлида улкан қадамлар қўйди. Иқтисодиётимизда эришилган натижалар негизида аввало иқтисодиётда таркибий ислоҳатларни чуқурлаштириш ва уни модернизация қилишнинг пухта йланган модели ва узоқ муддатга мўлжалланган дастурларини босқичма-босқич амалга ошириш бўйича олиб борилаётган тизимли, изчил, қатъий ҳаракатлар урганини кузатиш қийин эмас. Уларни жорий этилиши мамлакатимиз иқтисодиётини ривожлантиришдаахборот-коммуникация технологияларидан самарали фойдаланиш имкониятини яратмоқда. Хозирги даврда информацион коммуникацион технологияларни (ИКТ) жахон микесида хаетга кенг кулланиши ндустриаль жамиятдан информацион жамиятга утиши билан тавсифланади. ИКТ ривожланиши умуман иктисодий сохаларнинг ракобатбардошлигини ва давлат бошкарув самарадорлигини оширади. Узбекистон Республикасида ИКТ кенг жорий этилиши учун зарурий шартлари булиб хукукий ва уюштириш шартлари хисобланади, у эса узнавбатида жамиятни демократик узгаришларига олиб келиб ахолини информацион ресурсларни эркин олишига, узатишига ва таркатишга хукук беради.