Мақолада маънавий тараққиёт мамлакатимизда ўзига хос фуқаролик жамиятини шакллантириш, ривожлантириш билан чамбарчас боғлиқ жараён лар, унинг зарурий шарти- баркамол инсонни камол топишда муҳим объектив омил вазифаси ҳақида фикр юритилган.
Ушбу мақолада катта ёшдаги инсонларни ўқитиш жараёнини ташкил қилишда янги ёндошувларга бўлган зарурат ва катталар таълими аҳамиятининг ўсиб бориши, «Андрогогика» тушунчаси ҳақида фикр юритилган
Har bir so’z, frazeologik birliklar ham o’zining kelib chiqish tarixi etimologiyasiga egadir. Ma’lum bir davrda , maskanda paydo bo’lgan frazeologik birliklar hozirda turli adabiyotlarda , so’zlashuv tilida keng qo’llaniladi
Terminologiya va terminografiyada qo’lga kiritilgan yutuq va natijalarga va ular bilan bog’liq ko’plab muammolar va shunday muammolardan o’z yechimini kutayotgan terminning ta’rifi keltirilgan
Из-за неустойчивости соль анилина с муравьиной кислотой быстро превращается в аналид муравьиной кислоты. Рентгеноструктурный анализ показал, что молекула формалида имеет плоское строение. Четыре молекулы форманелида связаны водородными связами с оброзаванием тетрамера
Kitob bo’yicha ushbu maqolada hayvon semali turg’un birikmalarni mazmunan uy hayvonlari, yovvoyi hayvonlar, sudralib yuruvchilar va qushlar guruhiga bo’lingan
Прагматик аспект таржимон томонидан аслият тилини, маданиятини, тарихини, анаъна ва урф-одатларини яхши билгандагина аслиятнинг прагматик потенциалига мос келадиган таржима асари яратиш мумкин
В данной статье даны результаты исследований узбекских и русских пословиц и поговорок, в которых отражаются взаимоотношения всех членов семьи и выражаются отношение к семейным ценностям.
В настоящей статье автором показано, что пословицы и афоризмы, употребленные с числительными, как в русском, так и в узбекском языках, освещают характерологические черты и качества человека.
В статье показаны, как в узбекском и таджикском языках простые нумеративы активно участвуют в образовании сложных слов, в особенности образования названий топонимических и гидронимических объектов и других реалий.
В этой статье раскрыта эффективность ведения словарных тетрадей для обучающихся русскому языку и в частности проведение лексической работы с выполнением грамматических заданий.
В этой статье создана модель, в которой лексико-семантические, деривационные поля и части речи описаны как раздельные подсистемы. В языковом сознании они тесно переплетаются и пересекаются, так что одна и та же словоформа одновременно входит во все три подсистемы