Аjdodlаrimiz odob muommosini hаl qilishdа har bir хаlqning milliy mеrosini vа qаdriyatlаrini o`rganib, uni umuminsoniy qаdriyat dаrаjаsigа ko`tаrdilаr.
Проблема формирования межкультурной компетенции будущих специалистов экономической профессии на сегодняшний день является одной из наиболее актуальных.
Республикамизда амалга оширилаётган ислоҳотларнинг бош мезони ўқувчиларнинг чуқур билим, юксак интеллектуал салоҳиятга эга баркамол авлод сифатида тарбиялаб вояга етказишни талаб этади.
Atrof-muhitni asrash muammosi keskinlashib borayotgan hozirgi sharoitda ekologiya faning ilmiy nazariy asoslarini o`quvchilar ongiga singdirish, ularni tabbiatga g`amhurlik ruhida tarbiyalash dolzarb pedagogik muammolardan biridir.
Развитие образования как важнейшей сферы человеческой деятельности, обеспечивающей формирование интеллектуального потенциала общества, – одна из приоритетных задач государственной политики Республики Узбекистан.
Olib borilgan tadqiqotlarimiz natijasi shuni ko`rsatadiki, maktabda tashkil etilgan psixologik xizmat jarayoni, dastavval, muvaffaqiyatli o`quv faoliyatini tashkil etilishiga xizmat qilishda, har bir o`quvchidagi ijtimoiy psixologik muhofaza imkoniyatlarini kamol toptirishda muhim ahamiyat kasb etadi.
Тадбиркорликда тўғридан-тўғри хусусий хорижий сармояларни жалб этиш ҳаётчан лойиҳаларни танлаб олиб, амалга ошириш, экс-портга мўлжалланган маҳсулотлар ишлаб чиқаришни кенгайтириш ва мамлакатнинг халқаро бозорларга чиқишига кўмаклашади.
Umumiy o`rta ta’lim maktablarida jismoniy tarbiya fanining maqsadli va samarali o`qitilishida darsning to`g`ri tashkil etilganligi asosiy omil hisoblanadi.
Инновациялар технология, иқтисодиёт, савдо-сотиқ, ижтимоий тизим билан алоқадорликда хилма-хил кўринишларда намоён бўлади: педагогик, иқтисодий, ташкилий, технологик ва бошқалар.