Настоящая презентация создана для ознакомления студентов медицинских вузов с кровоснабжением мозговых артерий и постановкой топического, нозологического диагноза и проведением дифференциального диагноза. Также, она освещает вопросы проведения этиопатогенетической терапии и профилактики сосудистых заболеваний головного мозга.
Настоящая презентация призвана ознакомить студентов медицинских вузов с анатомией коры головного мозга, цитоархитектоникой головного мозга, локализацией функций в коре и синдромами поражения отдельных долей головного мозга.
Настоящая презентация призвана ознакомить студентов медицинских вузов со строением экстрапи-рамидной системы, дать понятие о паллидо-нигральной и стриарной системах.
Настоящая презентация призвана ознакомить студентов с анатомо-физиологическими особенностями ствола мозга детей и научить постановке топического диагноза.
Настоящая презентация призвана ознакомить студентов медицинских вузов с внутриутробным онтогенезом нервной ткани, анатомией, гистологией и физиологией нервной ткани.
Mаzkur qo`llanma “O`zbek tili va adabiyoti”, “Boshlаng`ich tа’lim vа sport tаrbiyaviy ish” tа’lim yo`nаlishi talabalari hamda abituriyentlarga mo`ljallangan
Ishda affikslar va unga shakldosh elementlar ham keltirilgan.
G’arbdan Atlantika okeani, sharqdan Shimoliy dengiz o’rab turadi. Buyuk Britaniya mamlakat asosiy qismining nomi bilan ko’pincha Angliya deb ataladi. Maydoni 244,1 ming km2. Aholisi 63.23 mln kishi (2012-yil). Poytaxti — London shahri.
ТДТУ, АФда корхоналар билан олиб борилаётган хамкорлик ишлари ва битирувчилар билан ўтказилган шу корхоналарга ишга дастлабки тақсимоти тўғрисида маълумот.
Mavlono Sakkokiy hayoti va adabiy merosi xususida so’z yuritish, uning g’azallari hamda qasidalarini baholash, ularni maktab adabiy ta’limida o’rganish yuzasidan mulohazalarni bayon etish ishning maqsadini belgilaydi va ushbu vazifalarni bajarish ko’zda tutiladi:
Sakkokiy hayot yo’li va uning o’zbek adabiyoti tarixidagi mavqeini aniqlab olish va shular orqali adib faoliyatiga baho berish;
Sakkokiyning adabiy merosiga umumiy tavsif berish va bu bilan shoirdan bizgacha yetib kelgan devonni tavsiflash. Mazkur devonning Navoiy davri shoirlarining
devonlariga o’xshash va ulardan farqli
jihatlari – kamchiliklari to’g’risida so’z yuritish;