Kasb-hunar kolleji o’quvchilarini tarbiyalashda o’zbek xalq rivoyatlaridan foydalanish.

Savod o’rgatish tayyorlov davri yozuv darslarini tashkil etish.

Boshlang’ich sinfda “Ikkinchi darajali bo’laklar” mavzusini o’rganish metodikasi.

O’qish darslarida “Ma’naviyat-qalb quyoshi” mavzusi o’rganish metodikasi (4-sinf).

O’qish darslarida “Tengdoshlar” mavzusini o’rganish metodikasi (3-sinf).

“Fellarni shaxs-son qo’shimchalari bilan tuslanishi” mavzusini o’rgatish metodikasi.

Cўроқ гапларнинг прагматик хусусиятлари

Художественная деталь в прозе И.А.Бунина

Способы выражения сказуемого в повести Н.С.Лескова «Очарованный странник»

Специфика фразеологического уровня романных дискурсов второй половины XIX века (на материале романа «Отцы и дети» И.С.Тургенева)

Zur Vermittlung der kommunikativen Kompetenz im DaF-Unterricht

Uyg`onish davri adiblari ijodida tush motivi

Problématique de la fonction expressive du discours

Polisemantik fe’llarning matndagi ifodasi

O’rta umumta’limda Said Ahmad ijodini o’rganish metodikasi

Migrationsliteratur-in Deutschland

Le rôle stylistique de la métonymie dans la langue française

Le problème de la synonymie syntaxique dans la linguistique

Landeskunde um DAF-Unterricht

Der Film im DaF-Unterricht