Семья, дом, любовь в произведениях А.П. Чехова

Использование игровой технологии при изучении темы «Имя существительное

Использование методов «Двухчастный дневник», «Трехчастный дневник» на уроках по русской литературе в общеобразовательных школах

Balıqlarda parazitlik etiwshi monogeniyalar klassı wakilleri hám onı mektepte zoologiya sabaǵında paydalanıw usılları.

Baliqlarda parazitlik etuvchi trematodalar sinfi vakillari va uni maktab zoologiya darsida urganish uslublari

O’quvchilarning o’quv faoliyatini tashkil etishda Mustaqil ishlarning roli

Házirgi ekologiyalíq jaǵdaylarda dawítkól aq Amur balíǵí parazitleri hám kesellikleri

Túrpi ósimliginiń biologiyalıq ózgesheliklerin mektep oqıwshılarına úyretiw

Ўзбек аёллари этномаданияти: генезиси, хусусияти муаммолари.

Фуқаролик ҳуқуқида битимлар ва уларнинг классификатсияси

Жамият тарққиётида интеллектуал саёхатнинг ўрни.

Мухаммад Огохийнинг маънавият ва гуманистик ғоялар.

Ҳуқуқий онг, ҳуқуқий маданият, уларнинг моҳияти ва инсон маънавиятидаги ўрни.

Ўзбекистон Республикасининг суверенитети: асосий белгилари ва ташқи сиёсати.

Абдулхамид Чўлпоннинг ижтимоий-фалсафий қарашларида миллий ва умуминсоний кадрялар диалектикасини мужассамлашиши.

Ғўза қатор ораларига бир ўтишда кузги буғдой экувчи агрегат лойихалаш

Хонқа туманида 3000 кишилик ахоли яшаш пунктини лойихалаш

Урганч шахрида 200 ўринли хусусий ўқув марказини лойихалаш

Хоразм вилояти Халқ қабулхонаси биносини лойиҳалаш

Гурлан туманида Саҳтиён қишлоғини ҳудудий ахритектуравий режалаштириш лойиҳасини ишлаб чиқиш