Boshlang’ich sinf o’quvchilarida nafosat tarbiyasini shakllantirish

Boshlang’ich sinf darslarida insoniy fazilatlarni singdirish muammolarii

Kichik maktab yoshidagi o’quvchilar ongiga bunyodkorlik g’oyalarini singdirish texnologiyasi

Boshlang’ich ta’limda ta’limiy qadriyatlarning orni

Kichik maktab yoshidagi o’quvchilarda sezgilarning rivojlanishi

Ta’lim jarayonida yoshlarning intellektual ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishning psixologik asoslari

Kichik maktab yoshidagi o’quvchilarda tafakkur operatsiyalarini rivojlantirishning psixologik asoslari

Kichik maktab yoshidagi o’quvchilarda idrok qilishning o’ziga xos jihatlarini o’rganish

O’quvchilar fikrlash jarayonini shakllantirishning psixologik jihatlari

Kichik maktab yoshi o’quvchilarida muloqot va nutq faoliyatini rivojlantirish

Boshlang’ich sinfo’quvchilarining intellektual hislarini shakllantirishning psixologik jihatlari

Kichik maktab yoshidagi o’quvchilar ta’limi jarayonida psixologik treninglarning ahamiyati

Ўзбекистон почтаси ОАЖ Сирдарё филиалида почта хизмати хавфсизлигини ривожлантириш йўналишлари

iiЎзбекистонда дастурий махсулотлар бозорини шакллантириш ва ривожлантириш

Телекоммуникация соҳасида операторлар фаолиятини лицензиялаш

Ta’lim- tarbiya jarayonida temperament xususiyatlarini inobatga olish

Boshlang’ich sinf yoshdagi o’quvchilarni shaxs xususiyatlarini test metodi orqali o’rganishning psixologik asoslari

Kichik yoshdagi o’quvchilar xarakteri nеgizlarida tarkib topishning psixologik xususiyatlari

Boshlang’ich sinf ona tili darslarida ijodiy topshiriqlardan foydalanish metodikasi

Kichik maktab yoshidagi o’quvchilarga ta’lim berishda ona tili darslarida multimedia vositalaridan foydalanish