during the English literature subject learn widely more about poets, writers, and also their works which are caused them famous. To understand and be aware of English literature;
yangi dastur va darsliklarda grammatik qоidalarni yodlatishdan vоz kеchilib, ijоdiy tafakkur tarzini shakllantirish, dars va mashg’ulоtlarni o’quvchilarning оg’zaki nutqiy malakasini yuzaga kеltirishga qaratish maqsad qilib оlingan.
shuki, milliy g’oya targ’iboti texnalogiyasi, axborot yetkazishning mohiyati, mafkuraviy jihatdan zamonaviylashgan va ko’pgina masalalarning eskirgan bu sohaga yangi kuchlarning kirib kelishini yanada dolzarb masalaga aylantiradi. Sobiq sovet tuzumi davrida dinimiz, tilimiz, milliy urf-odatlarimiz va qadriyatlarimiz tahqirlandi.
Qo’shma gap yangicha talqinining ta’limiy va ilmiy aхamiyati, Qo’shma gapning yangicha talqini, 9-sinfda qo’shma gap sintaksisini o’rganishga tayyorgarlik bоsqichi, Qo’shma gap turlari va faqat оhang yordaimda bоg’langan qo’shma gaplarni o’rgatishning samrali mеtоd, vоsita va usullari
Maktab tizimida ona tili fanini o’qitishning maqsad va vazifalari, Rivojlantiruvchi ta’lim texnologiyalari va usullari, Axborot kommunikatsion texnologiyalarning ona tili darslarida qo`llanilishi, Axborot kommunikatsion texnologiyalar orqali muammoli ta’lim yo`nalishida beriladigan topshiriqlardan namunalar
Trikotaj deb, halqalardan tashkil topgan mato yoki mahsulotga aytiladi. Halqa esa trikotaj mato yoki mahsulotlarining asosiy elementi bo`lib, ipning egilishi tufayli yuzaga keladigan shaklidir.
Jahonda tasviriy san’atni o`qitilishiga dastlabki haqida ma’lumotlar etarli bo`lmasada, biroq qadimgi Misr va YUnonistonda eramizdan avvalgi 3- asrlarga doir materiallar ham mavjud.
Маскур курс иши 5310600- ер усти транспорти ва уларнинг экспалататсиясиъ5310500- АТОМОБИЛСОЗЛИК ВА ТРАКТОРСОЗЛИК ,54105500- қишлоқ хожалик маҳсулотларини сақлаш ва дастлабки ишлаш технологияси йўналишлари талабалари учун мўжалланган. Бу талабаларни “ Информатика ва АТ “ фаниниг дастурлаш бобини ўқитишда юқоридаги йўналишларда курс ишларини бажаришда қўлланилади.
Ушбу курс ишида “Пфафф тенгламаси” мавзуси ўрганилган бўлиб, бу мавзуни ёритишда Пфафф тенгламаси учун тўлиқ интегралланувчилик шартининг бажарилган ва бажарилмаган ҳоллари ўрганилмаган. Шунингдек, мавзуга доир мисоллар етарлича кўрсатилган.