Mehmonxona xizmatlarini realizatsiya qilish yo’llari («Lux» mehmonxonasi misolida)

Mehmonxonalarning rivojlanishida marketing xizmatining o`rni va ahamiyati (“Malika” mehmonxonasi misolida)

Управление качеством гостиничных услуг в Самаркандской области

Возможности гостиничного бизнеса в развитии внутренного туризма Узбекистана

Hotel Orient Star mehmonxonasida xizmatlar assortimentini oshirish yo`llari

Xalqaro mehmonxonalar zanjiri tajribasini O`zbekistonda qo`llash imkoniyatlari

“Hotel Orient Star” mehmonxonasida xizmatlar assortimentini oshirish yo`llari

O`zbekiston Havo Yo`llari milliy aviakompaniyasining mintaqaviy turizmni rivojlantirishda tutgan o`rni

“B&B” kategoriyali mehmonxonalarning turizmni rivojlantirishda tutgan o`rni (Samarqand viloyati misolida)

Avstriyada turizmni rivojlantirishning o`ziga xos jihatlari

Иқтисодий ислoҳoтларни чуқурлаштириш шароитида корхонада ишлаб чиқариш самарадорлигини ошириш йўллари

Avstriyada turizmni rivojlantirishning o`ziga xos jihatlari

Иқтисодиётни диверсификациялаш шароитида корхонанинг молиявий - хўжалик фаолияти самарадорлигини комплекс баҳолаш

«SERQUAL» usuli yordamida mehmonxona xizmatlari sifatini baholash («Sharqoniy Samarqand» mehmonxonasi misolida)

Kasb ta’limida innovatsion texnologiyalar.

Kasb ta’limi o’qituvchi shaxsining pedagogik odobi.

Туристлик дестинациянинг брендинг концепцияси

Фразеологизмы со значением поведения лица в Русских деловых документах XVII-XVIII вв

Маркетинг хизматини ташкил этишда кадрларни танлашнинг оптимал принциплари

Туристлик дестинациянинг брендинг концепцияси