Bugun blogerlar jamiyat hayotining eng faol a’zolari, xalq va hukumat o‘rtasidagi ko‘prikka aylandi desak, yanglishmagan bo‘lamiz. Blogerlik ular uchun nima — ishmi, biznesmi, xobbimi? Ular blogingdan daromad topadimi? Kim qancha topadi?
Ko‘pchilik blogerlar uchun bu asosiy daromad manbai emas. Shunga qaramay, reklamadan ma’lum daromad deyarli hamma blogerga kelib turadi. Ularning kanallarida reklama joylashtirish qanchaga tushadi? Bugun shu haqda gaplashamiz.
Bugungi reytingimizni Telegram kanali orqali daromad qilayotgan blogerlarning reklama narxlari bo‘yicha tuzishga qaror qildik. Bunda narxlar QQS bilan birgalikda ko‘rsatilgan.
Dastavval reklama narxlari bir milliondan yuqori bo‘lgan Telegram kanallar bilan tanishing.
`Reytingda birinchi o‘rinda
«Xushnudbek.uz» kanali (320 mingdan ortiq obunachi) muallifi, huquqshunos, O‘zA bosh direktori o‘rinbosari Xushnudbek Xudoyberdiyev turibdi. Blogerning kanalida reklama joylashtirish narxi QQSni qo‘shib hisoblaganda 4 million so‘m atrofida.
Muallifning qayd etishicha, kanalga chiqarilgan reklama 30 daqiqa top xabar sifatida turadi va kanaldan o‘chirilmaydi. Rasman ro‘yxatdan o‘tmasdan faoliyat yuritayotgan tadbirkorlik sub’ektlari reklamalari va kanal mazmuniga mos bo‘lmagan reklamalar chiqarilmaydi.
Bloger Umid Gafurovga tegishli
«Troll.uz» Telegram kanalida (83 ming obunachi) reklama joylashtirish narxi QQS bilan 4 million so‘m atrofida. Bloger asosan ijtimoiy muammolarni tanqid va kinoya qilishi bilan mashhur.
O‘zbekistondagi eng ko‘zga ko‘ringan va mashhur kanallardan biri —
«Davletovuz»da (57 ming obunachi) reklama joylashtirish narxi QQS bilan hisoblaganda 3 million so‘m atrofida. Bloger va jurnalist Qobil Xidirovga tegishli ushbu kanal «qaynoq» siyosiy va ijtimoiy xabarlarni berib borishi bilan ancha tanilgan.
Rus tilida ijod qiladigan jurnalist Nikita Makarenkoga tegishli
«Effekt Makarenko» kanalida (21,4 ming obunachi) reklama joylashtirish narxi 2 million so‘m atrofida. Muallif kanalida turli jurnalistik surishtiruvlarini hamda o‘z fikrlarini berib boradi.
Iqtisodchi Behzod Hoshimovning
«Iqtisodchi kundaligi» Telegram kanalida (13,7 ming obunachi) reklama joylashtirish narxi 2 million so‘m turadi. Muallif kanalida iqtisodiyotga oid maqolalar berib boradi.
Jurnalist, «Daryo.uz» internet nashri bosh muharriri Muhrim A’zamxo‘jayevga tegishli
«Muhrim» kanalida (12,4 ming obunachi) reklama narxi 1,7 million so‘m. Muallif jamiyat hayotining turli sohalariga aloqador o‘z shaxsiy fikrlarini berib boradi.
Nihoyat, jamoatchi ayollardan filolog, adliya vaziri maslahatchisi Shahnoza Soatovaga tegishli
«Bloger Shahnoza» Telegram kanali (8 ming obunachi) uchun reklama narxi QQS bilan 1,4 million so‘mni tashkil etadi.
Endi esa reklama narxlari bir milliongacha bo‘lgan kanallarni ko‘rib chiqamiz.
«Human.uz» sayti jurnalisti Xurshid Daliyevning
«Muxbir Daliyev» kanalida (25 ming obunachi) narxlar 800-1 million so‘m atrofida.
Jurnalist, teleboshlovchi Hamza Jumayevning ajoyib yumorga boy
«Tag‘o Taym» kanali (5,2 ming obunachi) 900 ming so‘mga bitta reklama chiqaradi.
Publitsist Nozim Safarovga tegishli
«Safari”» Telegram kanali (17,5 ming obunachi) ham 900 ming so‘mga reklama oladi.
Kanadada istiqomat qiladigan bloger Farhod Fayzullayevning
«Zambarakning o‘qi» kanalida (13 ming obunachi) ham narxlar shu atrofda.
Iqtisodchi Otabek Bakirovning
“Bakiroo” Telegram-kanalida (19 ming obunachi) reklama biroz arzonroq turadi – 850 ming so‘m atrofida.
Xalqaro munosabatlar eksperti, bloger Nurbek Alimovga tegishli
«Alimoff» kanali (28,8 ming obunachi) 800 ming so‘mga reklama oladi.
Huquqshunos Zafarbek Solijonovning
Telegram kanalida (27 ming obunachi) reklama 800 ming so‘m turadi.
Bloger Temurmalik Tojiddinzodaning
«Fayzboguz» kanali (25,7 ming obunachi) ham 800 ming so‘mga reklama oladi.
Jurnalist Qahramon Aslanovning “
«Aslanovdan iqtiboslar+» Telegram kanalida (7 ming obunachi) reklama joylashtirish narxi 750-800 ming so‘m.
Filolog, tarixchi, jurnalist Eldar Asanovning
«Asanov formati» kanalida (10 ming obunachi) ham narx shu atrofda.
O‘zPFL direktori Diyor Imomxo‘jayevning
Telegram kanali (13,7 ming obunachi) 700 ming so‘mga reklama oladi.
Diniy voiz, olim, «Qaqnus Media» va «AzonTV» asoschisi Alisher Tursunovning
«Mubashshir Ahmad» kanali (35 ming obunachi) 300 mingga reklama joylashtiradi.
O‘qituvchi bloger Isroil Tillaboyevning
Telegram kanali (8 ming obunachi) ham shu narxga reklama oladi.
Для большинства блогеров это не основной источник дохода. Тем не менее, обладание им по-прежнему недоступно для среднего человека. Сколько стоит размещение рекламы на их каналах? Мы поговорим об этом сегодня.
Сегодняшний рейтинг мы решили составить на основе расценок на рекламу блогеров, зарабатывающих через Telegram-канал. Цены указаны с учетом НДС.
Знакомьтесь (приобретайте, получайте) с современными методиками, пришедшими из Telegram.
На первом месте рейтинга автор канала «Хушнудбек.uz» (более 320 тысяч подписчиков), юрист, заместитель генерального директора УзА Хушнудбек Худойбердиев. Стоимость размещения рекламы на канале блогера составляет около 4 млн сумов с учетом НДС.
По словам автора, реклама на канале будет топовым сообщением в течение 30 минут и не будет удалена с канала. Объявления предприятий, работающих без официальной регистрации, и объявления, не соответствующие содержанию канала, публиковаться не будут.
Стоимость рекламы на Telegram-канале «Troll.uz» (83 тысячи подписчиков) блогера Умида Гафурова составляет около 4 млн сумов с учетом НДС. Блогер в основном известен своей критикой и сатирой на социальные темы.
Стоимость рекламы на одном из самых заметных и популярных каналов Узбекистана — «Давлетовуз» (57 тыс. подписчиков) составляет около 3 млн сумов, включая НДС. Канал, принадлежащий блогеру и журналисту Кабилу Хидирову, известен своим «горячим» политическим и социальным освещением.
Стоимость рекламы на канале «Эффект Макаренко» (21,4 тыс. подписчиков), принадлежащем русскоязычному журналисту Никите Макаренко, составляет около 2 млн сумов. Автор дает различные журналистские запросы и мнения о канале.
Стоимость размещения рекламы на Telegram-канале «Дневник экономиста» Бехзода Хошимова (13,7 тыс. подписчиков) составляет 2 млн сумов. Автор пишет статьи по экономике на канал.
Стоимость рекламы на канале «Мухрим» (12,4 тыс. подписчиков), принадлежащем журналисту, главному редактору интернет-издания «Daryo.uz» Мухриму Азамходжаеву, составляет 1,7 млн сумов. Автор дает свои личные взгляды на различные стороны общественной жизни.
Наконец, стоимость рекламы для Telegram-канала «Блогер Шахноза» (8000 подписчиков), принадлежащего филологу, советнику министра юстиции Шахнозе Соатовой, составляет 1,4 млн сумов с учетом НДС.
Теперь давайте посмотрим на каналы с рекламной ценностью до миллиона.
Канал журналиста Human.uz Хуршида Далиева «Мухбир Далиев» (25 тысяч подписчиков) стоит около 800-1 млн сумов.
Журналистка,Юмористический канал Tago Time телеведущего Хамзы Джумаева (5,2 тысячи подписчиков) транслирует одну рекламу на 900 тысяч сумов.
Telegram-канал «Сафари» (17,5 тыс. подписчиков), принадлежащий публицисту Нозиму Сафарову, также получает рекламу на 900 000 сумов.
Схожие цены и на канале Zambarakning Oqi канадского блогера Фархода Файзуллаева (13 000 подписчиков).
Немного дешевле стоит реклама на Telegram-канале экономиста Отабека Бакирова Bakiroo (19 000 подписчиков) — около 850 000 сумов.
Канал Alimoff (28,8 тыс. подписчиков), принадлежащий эксперту-международнику и блогеру Нурбеку Алимову, получает рекламу на 800 000 сумов.
Реклама на Telegram-канале Зафарбека Солижонова (27 000 подписчиков) стоит 800 000 сумов.
Канал блогера Темурмалика Таджиддинзода «Файзбогуз» (25,7 тыс. подписчиков) также получает рекламу на 800 000 сумов.
Стоимость размещения рекламы на Telegram-канале «Цитаты Асланова+» (7000 подписчиков) журналиста Кахрамона Асланова составляет 750-800 тысяч сумов.
Такую же цену имеет канал филолога, историка, журналиста Эльдара Асанова «Асановский формат» (10 тысяч подписчиков).
Telegram-канал директора УзПФЛ Диёра Имомходжаева (13,7 тыс. подписчиков) получает рекламу на 700 тыс. сумов.
Канал Мубашир Ахмад (35 тысяч подписчиков) Алишера Турсунова, религиозного проповедника, ученого, основателя Qaqnus Media и AzonTV, разместит 300 тысяч рекламных объявлений.
Телеграм-канал педагога-блогера Исроила Тиллабоева (8000 подписчиков) также получает рекламу по той же цене.
Источник: teznews.uz