Umumiy o’rta ta’lim maktablarini attestatsiya va davlat akkreditasiyasidan o’tkazishda faoliyatni baholash 13 ta yo’nalish, 35 ta mezon va 63 ta ko’rsatkich asosida amalga oshirilishi belgilangan.
Buning optimallashtirilgan varianti 6 ta yo’nalish, 21 ta mezon va 63 ta ko’rsatkichni tashkil etadi. Ular quyidagi yunalish va mezonlar:
1.1. Normativ-huquqiy hujjatlarga muvofiqligi (20 ball);
1.2. Ma’lumotlar to’plash va uni umumlashtirish tizimi mavjudligi (20 ball);
1.3. Ta’lim sifatini rivojlantirish rejasiga asosan faoliyat ko’rsatishi
(20 ball);
1.4. Maktab direktori, o’rinbosarlar, fanlararo uslub birlashmalar, pedagogik va kuzatuv kengashlari maktab rejasiga muvofiqligi (20 ball);
1.5. O’quvchilar maktab hayoti va boshqaruviga jalb etilganligi (20 ball);
1.6. Ota-onalar, kuzatuv kengashi va homiylar bilan hamkorlik (100 ball).
2.1. Dars jadval, taqvim-mavzu rejalar va dars ishlanmalari DTSga muvofiqligi (45 ball);
2.2. O’quv jarayoniga interfaol usullarning tatbiq qilinganligi (45 ball);
2.3. Laboratoriya tajribalari va amaliy mashg’ulotlar o’tkazilganligi (30 ball);
2.4. Darsda zamonaviy AKTdan foydalanganligi (35 ball);
2.5. O’qituvchi o’quvchilar bilan yakka tartibda ish olib borganligi (45 ball).
4.1. Pedagog-xodimlarning tarkibi va malakasini talabga muvofiqligi (100 ball);
4.2. O’qituvchilarning muntazam ravishda malaka oshirishlari (200 ball).
5.1. O’quvchilar uchun xavfsiz va qulay sharoit yaratilganligi (100 ball);
5.2. O’quv xonasi uchun barcha qulayliklar yaratilganligi (60 ball);
5.3. O’quvchilarning o’quv darsliklar bilan, o’qituvchilar metodik qo’llanmalar bilan ta’minlanganligi (40 ball).
6.1. Ma’naviy-ma’rifiy ishlar rejasi mavjud va amalga tatbiq etilganligi
(55 ball);
6.2. Qulay ijtimoiy-ma’naviy muhit yaratilgan (40 ball);
6.3. O’quvchilarning bo’sh vaqtlari mazmunli tashkil etish, 5 tashabbus ijrosi (60 ball);
6.4. O’quvchilarni kasbga yo’naltirish bo’yicha ishlar (45 ball).
— Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Ta’lim sifatini nazorat qilish davlat inspeksiyasi boshlig’ining maslahatchisi Feruza Madraximovaning Telegram
kanalidan olindi.
Аттестация при аттестации и государственной аккредитации общеобразовательных школ будет проводиться по 13 направлениям, 35 критериям и 63 показателям.
Оптимизированная версия состоит из 6 направлений, 21 критерия и 63 показателей. Это следующие направления и критерии:
Эффективность организационно-управленческой деятельности:
1.1. Соблюдение регламента (20 баллов);
1.2. Наличие системы сбора и обобщения данных (20 баллов);
1.3. Действовать в соответствии с планом повышения качества образования
(20 баллов);
1.4. Соответствие директора школы, заместителей, междисциплинарных методических объединений, педагогических и наблюдательных советов школьному плану (20 баллов);
1.5. Вовлечение учащихся в школьную жизнь и управление (20 баллов);
1.6. Взаимодействие с родителями, наблюдательным советом и спонсорами (100 баллов).
Внедрение государственных образовательных стандартов в образовательный процесс:
2.1. Учебный план, календарно-тематические планы и курсовые разработки соответствуют ДТС (45 баллов);
2.2. Применение интерактивных методов в процессе обучения (45 баллов);
2.3. Лабораторные эксперименты и практические занятия (30 баллов);
2.4. Использование современных ИКТ на уроках (35 баллов);
2.5. Преподаватель работал со студентами индивидуально (45 баллов).
Были использованы различные инструменты для оценки знаний студентов на соответствие ЕГД (400 баллов).
Потенциал педагогических кадров:
4.1. Соответствие требованиям к составу и квалификации преподавателей (100 баллов);
4.2. Регулярное обучение преподавателей (200 баллов).
Логистика:
5.1. Безопасные и комфортные условия для студентов (100 баллов);
5.2. Все удобства для занятий (60 баллов);
5.3. Студенты обеспечены учебниками, преподаватели обеспечены методическими пособиями (40 баллов).
Организация духовно-просветительской работы:
6.1. Наличие и реализация плана духовно-просветительской работы
(55 баллов);
6.2. Создается благоприятная социально-духовная среда (40 баллов);
6.3. Содержательная организация свободного времени студентов, реализация 5 инициатив (60 баллов);
6.4. Профориентационная работа (45 баллов).
— Взято из Telegram-канала Ферузы Мадрахимовой, советника начальника Государственной инспекции по контролю качества образования при Кабинете Министров.
Joylangan vaqt: 2022-08-27 21:46:20