7-sinf ona tili va adabiyot bo’yicha onlayn testlar. Bilimlar bellashuvi darajasida tayyorlangan qiziqarli va murakkab testlarni onlayn ishlab ko’ring.
uchun tayyorlab e’lon qilgan edim. Endi navbat 7-sinflar uchun keldi. Keyinchalik boshqa fanlardan (matematika, tarix, biologiya va hokazo) ham sinflar kesimi shaklida onlayn testlar tayyorlashni o’ylab turibman. Takliflaaringiz bo’lsa yuborishingiz mumkin. Men bilan bog’lanish uchun
formasi orqali murojaat etishingiz mumkin.
7-sinf ona tili va adabiyot bo’yicha onlayn testlar ayniqsa bilimlar bellashuviga tayyorgarlik ko’rayotgan o’quvchilar va ularni tayyorlayotgan o’qituvchilar uchun ayni muddao. Testlar shuningdek, ona tili va adabiyotga qiziqadigan kishilar, shu yo’nalishda oliy ta’lim muassalariga kirishni rejalashtirayotgan abiturentlar uchun ham o’z bilimlarini sinovdan o’tkazishlaari uchun ham yaratildi. Savollarni tuzishda Nilufar Rasulova va Asliddin Namozov qo’llanmalaridan, shuningdek, oxirgi yillarda bilimlar bellashuvi tuman bosqichlarida berilgan testlardan foydalanildi
Hurmaatli o’quvchilar, siz hozirda 200 dan ortiq mavjud testlardan 10 ta tasodifiy taqdim etilgan testlarni ko’rmoqdasiz. Testlarni ishlab sahifani yangilasangiz yana yangi testlar namoyon bo’laveradi. Savollarga jiddiy yondoshib a’lochi ekaningizni ko’rsating va «10 ta testning barchasini to’g’ri ishlab Ofarin!» yorlig’ini olishga urinib ko’ring. Fikrlaringiz bo’lsa, albatta qoldiring.
7-sinf ona tili va adabiyot fanlari bo’yicha onlayn testlar jamlanmasi
1. Qaysi gap tarkibida sof ko’makchi mavjud?
2. Adabiyotshunoslik ilmida markaziy tushuncha nima?
3. Egalik qo’shimchasi qo’shilganda asos qismida o’zgarish bo’ladigan so’zlar qatorini aniqlang.
4. «Adabiyot-hayotning in’ikosi». Ushbu fikrni mantiqan to’g’ri davom ettirgan jumlani belgilang.
5. «Nega sening qalin tovushing «ket» demaydi ularga» satridagi «qalin» so’zi qaysi ma’noni bildiradi?
6. Shaxs, narsa, belgi va harakatlarni jamlab ifodalagan belgilash olmoshlari qaysi qatorda berilgan?
7. Uvaysiy g’azallaridan tashqari yana qaysi she’riy janrda shuhrat qozongan?
8. So’z san’atkorlari hayotni nimalar vositasida tasvirlaydi?
9. Tarkibida sof ko’makchi mavjud bo’lmagan gapni ko’rsating.
10. «Shunday niginga qarasa, niginning yuzida xati bor, yer yuzida jami parini bandiga olgan bandi bor, olam mamlakatiga bermaydigan xosiyati bor, har yerda suluv barno qiz bo‘lsa, oti bor…» Ushbu tilsimli ashyo uchraydigan dostonni ko‘rsating.
Уважаемые читатели, в настоящее время вы видите 10 случайно отправленных тестов из более чем 200 доступных тестов. Если вы запустите тесты и обновите страницу, появятся новые тесты. Покажите, что вы умеете серьезно относиться к вопросам, и скажите: «Молодцы, прошли все 10 тестов!» попробуй получить метку. Если у вас есть какие-то мысли, обязательно уходите.
Набор онлайн-тестов по родному языку и литературе для 7 класса
1. Найдите строку, где даны замыкающие ссылки.
если, то есть, хотя
хотя, возможно, почему-то
потому что, потому что, поэтому
то есть, если, почему
2. Каким образом лирический герой поэмы Миртемира «Онагинам» хочет оказать народу услугу, которую он не смог сделать для своей матери?
бороться с врагами
иоди
неустанная работа
любовь
3. В каком падеже будущее время не падает?
если между словом в инфинитиве и переходным глаголом используется другое слово
если слово в будущем времени является существительным, алмазом или прилагательным
если слово в будущем времени является родственным существительным, алмазом или местоимением
1 и 2
4. Что является основным инструментом художественной литературы?
книга
слово
тон
автор
5. В какой строке есть слово, имитирующее звук?
Тем не менее, мы шутили, подавляя дрожь в его теле.
Когда он подошел к кому-то и закричал, царь избил грешника семьюдесятью двумя плетями.
Сердце Дилдор колотилось.
2, 3
6. В какой строке правильно представлены эпизоотические персонажи в эпосе «Равшан»?
Зулхумор, Равшан, Унсун
ширвонлик камир ена, ака-ука каллар
Уайт, мать Мастона
Сохибжамол, Зулхумор, Равшан
7. Определите предложение, в котором нет модального слова в чистом виде.
Что-то застряло в горле и у Абдукадира, и он не мог говорить.
Так что почти каждый день Умиджон придумывал новую сказку и рассказывал ее своей бабушке.
Видимо, все говорили об этом мясе.
К сожалению, план не сработал.
8. Тебе снится утренняя роса,
Увлажните глаза, когда они говорят любезно. Какое фонетическое изменение произошло в композиции алмаза в этом стихотворении?
увеличение объема
звуковой обмен
падение звука
звуковое колебание
9. Укажите предложение, в котором нет чисто вспомогательного члена.
Пассажиру очень хотелось услышать два слова о Гульноре.
Об этом сообщил наш корреспондент по телефону.
Алишер занял то место, куда железный нож не доставал карандашом.
Я сплету песню пером, Он мой слуга человеку и ветру.
10. Определите серию рифм, обозначающих человека, предмет, знак или действие, которые отделены от мяча.
все, все, все
каждый, любой, любой
ничего, нет, ничего
кто-то, как-то, что-то
Проверьте ответы