“Davlat xizmatlari ko‘rsatish infratuzilmasini takomillashtirish va aholining davlat xizmatlaridan foydalanish imkoniyatlarini kengaytirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi Prezident farmoni qabul qilindi.
Farmonga muvofiq, 2022 yil 1 yanvardan O‘zbekiston fuqarosi, O‘zbekistonda doimiy yashovchi chet el fuqarosi va fuqaroligi bo‘lmagan shaxsning identifikatsiya ID-kartasi hamda O‘zbekiston fuqarosining xorijga chiqish biometrik pasportini rasmiylashtirish va berish, shu jumladan davlat xizmatlari markazlari orqali amalga oshirish yo‘lga qo‘yiladi.
🔰 Farmon bilan quyidagilar tasdiqlandi:
👉 Davlat xizmatlari markazlari va YAIDXP orqali bosqichma-bosqich joriy etiladigan davlat xizmatlari ro‘yxati (87 ta);
👉 2022 yil 1 yanvardan ko‘rsatish muddatlari qisqartiriladigan davlat xizmatlarining ayrim turlari ro‘yxati (59 ta).
2022 yil 1 yanvardan davlat organlari, xo‘jalik birlashmalari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari, davlat tashkilotlari tomonidan aholidan, shu jumladan tadbirkorlardan quyidagilarni talab qilish bekor qilinadi:
✅ faktlarni tasdiqlovchi ma’lumotlarni:
● tadbirkorlik sub’ekti davlat ro‘yxatidan o‘tkazilganligi to‘g‘risidagi guvohnoma ma’lumotlarini;
● litsenziya, ruxsat etish xususiyatiga ega hujjatlar va xabarnomalar qabul qilinganligi to‘g‘risida tasdiqnoma mavjudligi bo‘yicha ma’lumotlarni;
● davlat boji, yig‘imlar va boshqa to‘lovlar to‘langanligi to‘g‘risida ma’lumotlarni;
● qimmatli qog‘ozlar, qimmatli qog‘ozlar bilan amalga oshirilgan operasiyalar, dividendlar olinganligi to‘g‘risidagi ma’lumotlarni;
● kam ta’minlangan oila yoki oila a’zosi sifatida ro‘yxatga olinganligi to‘g‘risida ma’lumotlarni;
● jismoniy shaxslar tomonidan to‘langan va olingan alimentlar to‘g‘risida ma’lumotlarni;
● oliy ma’lumot to‘g‘risidagi diplom ma’lumotlarini;
● jismoniy shaxs o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasasini tugatganligi haqida ma’lumotlarni;
● jismoniy shaxs umumiy o‘rta ta’lim (11-sinf negizida) muassasasini tugatganligi haqida ma’lumotlarni;
● fuqaro “Yoshlar daftari” yoki “Ayollar daftari”da mavjudligi to‘g‘risida ma’lumotlarni;
● o‘zini o‘zi band qilgan shaxslar to‘g‘risida ma’lumotlarni;
● oliy ta’lim muassasalariga o‘qishga kirish uchun imtiyozga ega bo‘lgan abituriyentlarning imtiyoz huquqini tasdiqlovchi hujjat to‘g‘risida ma’lumotlarni;
✅ quyidagi hujjatlarni:
● moliyaviy hisobotlar nusxalarini;
● jismoniy shaxslarning oxirgi 12 oydagi ish haqini tasdiqlovchi ma’lumotnomalarni;
● ijtimoiy nafaqa va pensiyalar to‘langanligi to‘g‘risidagi ma’lumotnomalarni.
🔄 Bunda, ushbu hujjat va ma’lumotlar tegishli mas’ul davlat organlari va tashkilotlaridan mustaqil ravishda “Elektron hukumat” tizimi idoralararo integrasiyalashuv platformasi orqali so‘rab olinadi.
Принят Указ Президента «О мерах по совершенствованию инфраструктуры государственных услуг и расширению доступа к государственным услугам».
Согласно указу, с 1 января 2022 года будет производиться идентификация и выдача удостоверений личности граждан Узбекистана, иностранных граждан и лиц без гражданства, постоянно проживающих в Узбекистане, и биометрических паспортов граждан Узбекистана за рубежом, в том числе через центры обслуживания населения. .
🔰 Постановление утвердило следующее:
👉 Перечень государственных услуг, которые будут поэтапно внедряться через Центры обслуживания населения и ИПДО (87);
👉 Перечень некоторых видов государственных услуг, сроки оказания которых будут сокращены с 1 января 2022 года (59).
С 1 января 2022 года отменяются требования населения, в том числе предпринимателей, со стороны государственных органов, бизнес-ассоциаций, органов местной исполнительной власти, государственных органов:
✅ фактическая информация:
● сведения о свидетельстве о государственной регистрации субъекта хозяйствования;
● сведения о наличии акта приема-передачи лицензий, разрешений и уведомлений;
● сведения об уплате государственных пошлин, сборов и иных платежей;
● сведения о поступлении ценных бумаг, сделках с ценными бумагами, дивидендах;
● сведения о регистрации в качестве малообеспеченной семьи или члена семьи;
● сведения об уплаченных и полученных физическими лицами алиментах;
● диплом о высшем образовании;
● сведения об окончании физическим лицом среднего специального, профессионального учебного заведения;
● сведения об окончании физическим лицом общеобразовательной школы (на базе 11-го класса);
● сведения о наличии гражданки в «Молодежной Книге» или «Женской Книге»;
● сведения о самозанятых лицах;
● сведения о документе, подтверждающем право абитуриентов, имеющих право на поступление в высшие учебные заведения;
✅ следующие документы:
● копии финансовой отчетности;
● Справки, подтверждающие заработную плату физических лиц за последние 12 месяцев;
● Справки о социальных пособиях и пенсиях.
🔄 При этом данные документы и информация будут запрашиваться самостоятельно у соответствующих государственных органов и организаций через Межведомственную интеграционную платформу электронного правительства.
Joylangan vaqt: 2022-08-27 21:57:35