dars taqsimotida nimalar e’tiborga olinadi?
Dars taqsimoti boʼyicha yuqori tashkilotlar tomonidan hech qanday koʼrsatma yoki yoʼriqnoma boʼlmaganligi sababli barcha umumtaʼlim maktablarida ushbu masala muammoli hisoblanadi.
Dars taqsimotida oʼqituvchiga quyidagi koʼrsatkichlar asosida darslar beriladi:
maʼlumoti;
malaka toifasi;
oʼz fani boʼyicha chuqur bilim va yuqori kasbiy mahoratga ega ekanligi;
АKT dan savodxonlik darajasi;
pedagogik ish staji;
malaka oshirish kursi va attestatsiyadan belgilangan vaqtda muvaffaqiyatli oʼtganligi;
maktab miqyosida «Yaxshi muallim sifatli taʼlim” baholash tizimida yuqori natija koʼrsatganligi;
maktab miqyosida oʼqituvchining yuqori reyting koʼrsatkichga ega ekanligi;
metodbirlashmaga rahbarlik qilishi;
«Yilning eng yaxshi fan oʼqituvchisi”, «Bilimlar bellashuvi”, «Fanlar olimpiadasi” va boshqa koʼrik-tanlovlarda oʼzi hamda oʼquvchilari sovrinli oʼrin egallaganligi hisobga olinadi.
Yuqoridagi koʼrsatkichlar asosida kim yaxshi natijalarga erishgan boʼlsa, shu oʼqituvchi boshqalarga nisbatan koʼproq dars soatlari olish imkoniyatiga ega.

Это проблема всех средних школ, так как нет руководств или инструкций высших учебных заведений по распределению уроков.
При разделении уроков учителю даются уроки исходя из следующих показателей:
Информация;
квалификационная категория;
иметь глубокие знания и высокие профессиональные навыки в своей области;
уровень ИКТ-грамотности;
педагогический стаж работы;
Успешное прохождение курсов повышения квалификации и своевременная сертификация;
высокие результаты по общешкольной системе оценивания «Хороший учитель, качественное образование»;
учитель имеет высокий рейтинг на школьном уровне;
руководит методическим объединением;
Она и ее ученики занимали призовые места в конкурсах «Учитель естествознания года», «Конкурсе знаний», «Научной олимпиаде» и других конкурсах.
Исходя из вышеперечисленных показателей, учитель, достигший хороших результатов, имеет возможность получить больше уроков, чем другие.

Joylangan vaqt: 2022-08-27 21:44:56