Hayotingiz davomida asqotadigan ayrim psixologik usullar.
1. Bir guruh odamlar kulganida, har kim beixtiyor o’ziga yoqqan yoki yaqin olishni istagan kishisiga qaraydi.
2. Agar asabiylashib turganingizda muhim vazifa topshirib qolishsa, saqich chaynang. Chunki inson miyasi taom tanovul qilish chog’ida tinchlanadi.
3. Boshliq sizga baqirganida indamay turing. Bu bilan balki biror yutuqqa erisha olmassiz. Ammo bir muddat o’tgach u qilgan ishi uchun o’zini ayblay boshlaydi.
4. Suhbatdoshingizning javobi sizni qoniqtirmayaptimi? Unda savolingizni qayta-qayta so’rashga shoshilmang. Yaxshisi uning ko’ziga qarab, jim turavering. Shunda u suhbatni davom ettirishga majbur bo’ladi.
5. Agar kun bo’yi turli mijozlar bilan ishlashingizga to’g’ri kelsa, stulingiz orqasiga ko’zgu qo’yib oling. Ishonavering, ko’pgina mijozlaringiz bundan ancha muloyim tortib qolishadi. Axir xech kim o’zining badjahl va asabiy aksini ko’rishni istamaydi-da.
6. Agar majlisda sizni tanqid qilishlarini kutayotgan bo’lsangiz, imkon qadar tanqidchingizning yaqiniga o’tirishga harkat qiling. Shunda u biroz “yumshab”, engilroq munosabatda bo’ladi.
7. Muhim uchrashuvdan avval suhbatdoshingizni o’zingizga qadrdon kishidek, yuz yillik tanishingizdek tasavvur qilib ko’ring. Shunda uchrashuvda ancha erkin bo’lib, kamroq hayajonga berilasiz.
8. Og’zaki nutqda «menimcha», «nazarimda» degan so’zlardan imkon qadar kamroq foydalanishga harakat qiling. Aks holda, suhbatdoshingizda o’ziga ishonmayotgan kishidek taassurot uyg’otasiz.
Вот несколько психологических методов, которые вы можете использовать на протяжении всей жизни.
1. Когда группа людей смеется, все невольно смотрят на человека, который им нравится или с которым они хотят быть рядом.
2. Если вам дали важное задание, когда вы нервничаете, пожуйте жвачку. Потому что человеческий мозг успокаивается во время еды.
3. Молчи, когда босс кричит на тебя. Вы, вероятно, не добьетесь успеха с этим. Но через некоторое время он начинает винить себя за то, что он сделал.
4. Вас не устраивает ответ собеседника? Тогда не спешите задавать свой вопрос снова и снова. Лучше смотри ему в глаза и молчи. Тогда ему придется продолжить разговор.
5. Если вам приходится работать с разными клиентами в течение дня, поставьте за своим креслом зеркало. Поверьте мне, большинство ваших клиентов будут более вежливы. Ведь никто не хочет видеть свое некрасивое и нервное отражение.
6. Если вы ожидаете критики на собрании, постарайтесь сесть как можно ближе к критикующему. Так она будет немного снисходительнее.
7. Перед важной встречей представьте собеседника любимым человеком, столетним знакомым. Таким образом, вы будете более расслаблены и менее взволнованы встречей.
8. Старайтесь как можно меньше использовать в своей речи слова «я думаю» и «я думаю». В противном случае вы заставите собеседника чувствовать себя неуверенно.
Joylangan vaqt: 2022-08-27 21:45:30