Muvaffaqiyatli tadbirkorlarning o‘z ishini tashkil etmoqchi bo‘lganlarga ishtiyoq beradigan tavsiyalari.
Muvaffaqiyatli startap yaratish uchun aniq maqsadga ega bo‘lish lozim. Biroq bu eng muhimi emas. Maqsadga erishishning qadam-baqadam rejasi bundan-da muhim sanaladi.
Faol harakatlarga kirishishdan avval strategiya ishlab chiqing. Biznes-rejani tayyorlash ehtimoldagi xatolarga yo‘l qo‘ymaslik va istalgan natijalarga erishish imkonini beradi.
“Ko‘p yillar avval kimdir daraxt ekkani uchun bugun o‘zgalar soyada o‘tiribdi”.
Uorren Baffet, tadbirkor, dunyodagi yirik sarmoyador
Agar mahsulot va xizmatingizning afzallik jihatlari haqida gapirmasangiz, u haqida hech kim tasavvurga ega bo‘lmaydi. Bugun o‘z-o‘zini reklama qilish uchun ijtimoiy tarmoqlar a’lo darajadagi vosita sanaladi. U yerda sizni ko‘plab istiqboldagi mijozlar tanishadi.
Har qanday startapning birlamchi vazifasi – mijozlar ehtiyojlarini qondirish. Mijozlar bilan yaxshi munosabatlar – muvaffaqiyatli biznes kaliti.
“Biznesning maqsadi – mijoz yaratish va uni ushlab qolish”.
Piter Druker, iqtisodchi, menejment nazariyashunosi, yozuvchi
Aks holda odatiy chegaralardan chiqa olmaysiz. Dastlab ko‘plab tavakkal qadamlar tashlashga to‘g‘ri keladi. Oldingizda murakkab tanlov bo‘ladi. Biroq xatolar qilishdan cho‘chimang. Chekinmang va olg‘a harakat qilishda davom eting.
“Shu qadar tez sur’atlarda o‘zgarayotgan dunyoda muvaffaqiyatsizlikka uchrashning eng ishonchli usuli – tavakkal qilmaslik”.
Mark Sukerberg, Facebook asoschisi
Kimdir muvaffaqiyatingizga shubha bilan qaraydi. Yana boshqa birov muhokama qiladi. Boshqasi esa sizni to‘xtatishga intiladi. Sog‘lom bo‘lmagan tanqidga e’tibor bermang. Agar biror narsaga qaror qilgan bo‘lsangiz, maqsadingiz sari olg‘a qadam tashlang.
“Ishonchim komil, muvaffaqiyatli tadbirkorni muvaffaqiyatsizidan sabr va qat’iyat ajratib turadi”.
Stiv Jobs, Apple asoschisi
1. Планируйте свои действия
Чтобы быть успешным стартапом, у вас должна быть четкая цель. Но это не самое главное. Еще важнее пошаговый план достижения цели.
Прежде чем предпринимать активные действия, разработайте стратегию. Создание бизнес-плана может помочь вам избежать ошибок и достичь желаемых результатов.
«Кто-то посадил дерево много лет назад, так что сегодня другие сидят в тени».
Уоррен Баффет, предприниматель, является крупнейшим в мире инвестором
2. Рекламируйте свой бизнес
Если вы не будете рассказывать о преимуществах вашего продукта или услуги, никто об этом не узнает. Сегодня социальные сети — отличный инструмент для саморекламы. Там вы встретите много потенциальных клиентов.
3. Учитывайте интересы клиентов
Первоочередная задача любого стартапа — удовлетворение потребностей клиентов. Хорошие отношения с клиентами – залог успешного бизнеса.
«Целью бизнеса является создание и удержание клиентов».
Питер Друкер, экономист, теоретик менеджмента, писатель
4. Не бойтесь рисковать
В противном случае вы не сможете выйти за привычные границы. Сначала вам придется предпринять много рискованных шагов. Вам предстоит сделать трудный выбор. Но не бойтесь ошибаться. Не сдавайтесь и продолжайте двигаться вперед.
«В мире, который меняется так быстро, самый верный способ потерпеть неудачу — не рисковать».
Марк Цукерберг, основатель Facebook
5. Не теряйте силу воли
Кто-то сомневается в вашем успехе. Кто-то еще обсудит. Кто-то другой пытается остановить вас. Не обращайте внимания на нездоровую критику. Определившись с чем-то, двигайтесь к своей цели.
«Я убежден, что терпение и настойчивость отличают успешного предпринимателя от неудачника».
Стив Джобс, основатель Apple
Источник: Кун.uz