Dunyodagi maktab o‘quvchilarining uchdan bir qismi onlayn ta’lim tizimiga o‘ta olmadi
YUNISEFning yangi
hisobotiga ko‘ra, pandemiya tufayli maktablarning yopilishi 1,5 mld. nafar bolalarning hayotiga ta’sir ko‘rsatdi.
Ularning ko‘p qismi masofaviy ta’lim tizimiga o‘tishdi, ammo 463 mln.ga yaqin bolalar uyda bilim ololmaydilar, chunki ularning uyida kompyuter yoki internet mavjud emas, shuningdek, ular qurilmalar «raqobat»iga ham duch kelishadi, masalan, ko‘p farzandli oilalarda. Bundan tashqari, ko‘plab maktablar onlayn ta’lim tizimini tashkil qila olmadi.
«Ta’lim sohasida global favqulodda holat mavjud: ko‘plab bolalar ketma-ket bir necha oy davomida ta’lim olmadi. Buning oqibatlari, jumladan iqtisodiy oqibatlar jamiyatlarda bir necha o‘n yillar davomida sezilishi mumkin» — deydi YUNISEF ijrochi direktori Genriyetta For.
YUNISEF kelajakda shunga o‘xshash inqirozlarga qarshi turishga tayyor bo‘lishlari uchun ta’lim tizimining asoslarini aniqlab olishga chaqirmoqda.
Согласно новому отчету ЮНИСЕФ, закрытие школ из-за пандемии оценивается в 1,5 миллиарда долларов. повлияло на жизнь многих детей.
Большинство из них перешли на дистанционное обучение, но около 463 млн детей не имеют доступа к домашнему обучению из-за отсутствия дома компьютера или интернета, а также сталкиваются с «конкуренцией» со стороны устройств, например, в семьях с детьми . Кроме того, многие школы не смогли создать систему онлайн-образования.
«В сфере образования глобальная чрезвычайная ситуация: многие дети месяцами подряд не получают образования. Последствия, в том числе экономические последствия, будут ощущаться в сообществах на десятилетия вперед», — заявила исполнительный директор ЮНИСЕФ Генриетта Фор.
ЮНИСЕФ призывает к тому, чтобы основы системы образования были готовы к подобным кризисам в будущем.
Joylangan vaqt: 2022-08-27 21:48:06